Partagez
Messages postés : 27
Inscrit.e le : 19/10/2017
Voir le profil de l'utilisateur Ven 20 Oct - 18:03

Iris Nilsson
@CoolGodess

Im busy m'kay? ♥️
• WhiteSistah •

241
tweets
213
following
678
followers
Follow

Tweets

(c) nadja sur libre graph

Tweets

(c) nadja sur libre graph

Voir le profil de l'utilisateur Ven 20 Oct - 18:03

La mélodie d'une rencontre

feat Keith

Auxerunt haec vulgi sordidioris audaciam, quod cum ingravesceret penuria commeatuum, famis et furoris inpulsu Eubuli cuiusdam inter suos clari domum ambitiosam ignibus subditis inflammavit rectoremque ut sibi iudicio imperiali addictum calcibus incessens et pugnis conculcans seminecem laniatu miserando discerpsit. post cuius lacrimosum interitum in unius exitio quisque imaginem periculi sui considerans documento recenti similia formidabat. Auxerunt haec vulgi sordidioris audaciam, quod cum ingravesceret penuria commeatuum, famis et furoris inpulsu Eubuli cuiusdam inter suos clari domum ambitiosam ignibus subditis inflammavit rectoremque ut sibi iudicio imperiali addictum calcibus incessens et pugnis conculcans seminecem.

Réintégration sociale

feat Kazu

Auxerunt haec vulgi sordidioris audaciam, quod cum ingravesceret penuria commeatuum, famis et furoris inpulsu Eubuli cuiusdam inter suos clari domum ambitiosam ignibus subditis inflammavit rectoremque ut sibi iudicio imperiali addictum calcibus incessens et pugnis conculcans seminecem laniatu miserando discerpsit. post cuius lacrimosum interitum in unius exitio quisque imaginem periculi sui considerans documento recenti similia formidabat. Auxerunt haec vulgi sordidioris audaciam, quod cum ingravesceret penuria commeatuum, famis et furoris inpulsu Eubuli cuiusdam inter suos clari domum ambitiosam ignibus subditis inflammavit rectoremque ut sibi iudicio imperiali addictum calcibus incessens et pugnis conculcans seminecem.

NOM RP

Feat

Codage ©️ Reira
Messages postés : 209
Inscrit.e le : 02/11/2016

Les plus du perso :
Je suis: Pour ou contre l'Incontestable ?
Époux/se : Makoto Nanase
Autre: Remerciements, big up, infos à savoir ?
Voir le profil de l'utilisateur Ven 20 Oct - 18:31

Bonjour, mon bel oiseau

T'es la grande sœur de mon meilleur pote, j'suis sûre qu'on peut faire de grandes choses ensemble pis j'ai pas beaucoup de keupines en plus ;w;
Voir le profil de l'utilisateur Sam 21 Oct - 18:36
Ce gif m'a beaucoup trop turned on
COMMENT REFUSEY
Faisons des choses ensemble. En plus en feat tu as ma plus ancienne feat de RP...
TUVEUKOIKOMLIEN BB ?

____

Ajout de Shin, place reservée pour Kiyo, et recherches de liens ajoutés o/
Contenu sponsorisé
Contenu sponsorisé